طنز و.....

 

از عید و عید دیدنى یه جمله یادمه اونم اینه که
“صبر کن برسیم خونه من میدونم و تو”



پدسّگ نریخته، چیست؟
اصطلاحی که ایرانیان بعد از گرفتن موجودی کارت خود به کار میبرند



امروز دلم به حال انگشت وسطی پام سوخت !
طفلی خیلی مظلومه

نه مثه شست تو چشه

نه مثه اون کنار شست بلنده

نه مثه این دوتا کناری به درو دیوار می خوره

همین طور تنها
زندگیش یکنواخت
فقط زنده س

زندگی نمی کنه
انگشت وسطی پام دوستت دارم



هیچی بدتر از این نبود که شام خوشمزه داشته باشید،
مهمونای خوب داشته باشید،

فیلم عالی هم داشته باشه اما تو؛

مشقات مونده باشه! یادتونه؟

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺍﻭﻣﺪﻡ ﺧﻮﻧﻪ ،
ﺩﯾﺪﻡ ﺟﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﺷﺪﻩ ﻣﺜﻞ ﺯﻣﺎﻥ ﺑﺎﺯﺩﯾﺪ ﺭﺋﯿﺲ جمهور !

ﻓﻀﺎ ﮐﺎﻣﻼ ﺍﻣﻨﯿﺘﯽ ﺑﻮﺩ !

ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﺁﺟﯿﻞ ﻋﯿﺪ ﻭ ﺧﺮﯾﺪﻥ



روش صحیح کمک گرفتن از مردها در امر خانه تکانی :
زن : عزیزم این مبل رو باید عوض کنیم لکه هاش پاک نمیشه ، خیلی کثیفه !!

مرد : کی میگه پاک نمیشه؟

برو یه دستمال و شامپو بیار خودم تمیزش میکنم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 26 اسفند 1393برچسب:, | 17:59 | نویسنده : فرهود بردبار |